Biztosítjuk, hogy szolgáltatásainkkal:
- minden vállalati adat és információ eljusson az összes szükséges helyre,
- hogy azok tárolása a vállalati és jogi igényeknek megfelelően történhessen,
- feldolgozásuk lehetővé tegye a leghatékonyabb felhasználásukat,
- a biztonsági szempontokat mindig maximálisan figyelembe véve.
Milyen problémákon segítünk?
Ismerjen meg néhányat közülük:

SD-WAN technológia
Egy vállalat felhő alapú alkalmazásainak bárhonnan történő elérését hatékonyan, gyorsan, és a lehető legmagasabb IT biztonsági szint mellett kell biztosítani minden felhasználónak. Az SD-WAN az a technológia, ami a fenti elvárásokat maradéktalanul kielégíti, és akár fix havidíjas szolgáltatásként is igénybe vehető. Előnye, hogy valós időben monitorozható a hálózat “egészsége”, a káros eseményekre azonnal fény derül, illetve, hogy egy új telephely bekapcsolása rendkívül gyors és hatékony lehet.

Támadások gyors elhárítása
Amikor egy szervezet IT rendszerét támadás éri, az első reakciója általában a bizonytalanság, ami a tapasztalatok hiányából fakad, holott lényeges, hogy a szervezet szakszerűen és a leggyorsabban kezdjen az incidens elhárításához. Ezzel korlátozza az adatvesztést és megelőzi a szervezet működésképtelenségig terjedő kockázatát.
Erre egy olyan gyors reagálású, készenléti egység a megoldás, amely a behatolás észlelését követően azonnal a helyszínen terem, elhárítja a veszélyt, gondoskodik a védelem megerősítéséről és a károk minimalizálásáról.
Ezt kínálja a Magyar Telekom IT-biztonsági szolgáltatása akár olyan vállalatok számára is, akik a támadás detektálása előtt még nem álltak kapcsolatban a digitális szolgáltatóval.
A szolgáltatás újdonsága egyfelől az elmúlt 20 évben hatékonyan kezelt krízisek széles tapasztalati bázisára, valamint a specialisták szerteágazó szakértelmére épülő operativitás és a 7/24-es ingyenesen hívható elérhetőség (06 1 48 19 911), másrészt az a tény, hogy incidens esetén azon ügyfelek számára is igénybe vehető, akik korábban nem álltak kapcsolatban a Magyar Telekommal.