Miért hasznos a Telekom fiók?

A Telekom fiókkal egyszerűbb az online ügyintézés!

Minden Telekom előfizetésedet együtt, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelheted.

Ráadásul nem csak saját, de családod vagy vállalkozásod előfizetéseit is összerendezheted egy Telekom fiókba, így például a számlafizetés is egyszerűbbé és gyorsabbá válik.

telekom_fiok_regisztracio-v2.svg

Belépés

Ha úgy látjuk, hogy van már ezzel az azonosítóval Telekom fiók regisztrációd, akkor beléptetünk, ha nem, akkor segítünk regisztrálni egyet.

Hogyan hozhatsz létre Telekom fiókot a weboldalunkon?

Add meg a belépési azonosítód

1. lépés
Válassz belépési azonosítót!

A belépést kezdeményezheted a mobiltelefonszámoddal (így add meg: 301234567) vagy az e-mail-címeddel, valamint akár DÁP mobilalkalmazással is.

Add meg az egyszeri kódot!

2. lépés
Add meg az egyszeri kódot vagy azonosítsd magad a DÁP mobilalkalmazással!

A továbblépéshez SMS-ben vagy e-mailben küldünk egy négyjegyű egyszer használatos kódot. Ha a DÁP-ot választottad, azonosítsd magad a DÁP mobilalkalmazással.

Hitelesíttesd Telekom fiókodat!

Ha lejár a személyi igazolványod vagy a jogosítványod, esetleg megváltozik a neved vagy a lakcímed, akkor online, néhány kattintással frissítheted majd a személyes adataidat. Sőt, a hitelesítés során valamennyi előfizetésed automatikusan megjelenik a fiókodban, így nem kell egyenként felcsatolnod őket, továbbá biztosan nem maradsz le egyetlen számlád befizetéséről sem.

DÁP mobilalkalmazással, online

amennyiben Digitális Állampolgár vagy, és rendelkezel DÁP alkalmazással.

Belépés DÁP mobilalkalmazással

Személyesen üzleteinkben

Üzletkereső

Kép leírása: Telekom alkalmazás

Használd ügyintézésre a Telekom alkalmazást!

Mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással is bárhonnan, bármikor elérheted a Telekom fiókodat.

A Telekom Fiók előnyei:

belepes-honlap-6.svg

Az előfizetéseidet egyszerűen hozzáadhatod vagy leválaszthatod

Az előfizetések hozzáadásához a mobiltelefonszámra és az arra kiküldött egyszer használatos kódra, otthoni előfizetés esetén pedig az MT-ügyfélazonosítóra és a kapcsolattartói email címre vagy telefonszámra kiküldött egyszer használatos kódra vagy az előfizető személyes adataira van szükség.További információkért kattints ide.

belepes-honlap-2.svg

A fiókodban lévő előfizetéseket szabadon elnevezheted

A könnyebb azonosítás érdekében az előfizetések elnevezhetők, így egyszerűen megkülönböztethetővé válik, hogy melyik előfizetés kihez tartozik.
A Telekom fiókról további információkat itt olvashatsz.

belepes-honlap-3.svg

Könnyen elérheted számláidat és előfizetéseid beállításait

A Telekom fiókban az előfizetések menedzselése egyszerű és a számlafizetés is gyorsan elindítható. A Telekom fiókról további információkat itt olvashatsz.

belepes-honlap-4.svg

Egy előfizetés több Telekom fiókba is felcsatolható

Szükség esetén egy előfizetés több Telekom fiókban is ott lehet, ilyenkor bármelyik fiók tulajdonosa egyszerűen befizetheti az adott előfizetések számláit is. Természetesen ez a kapcsolat meg is szüntethető, az előfizetések leválaszthatóak. A Telekom fiókról további információkat itt olvashatsz.

belepes-honlap-5.svg

Aktiváld a Telekom TV-szolgáltatásodat a fiók azonosítóid segítségével

Új Telekom TV szolgáltatásodba is Telekom fiók azonosítókkal (e-mail, telefonszám) tudsz belépni SmartBox-on, kis képernyőn (mobil, tablet) és Telekom TV GO-n egyaránt. Amennyiben a megrendeléskor még nem rendelkezel Telekom fiókkal, létrehozzuk neked! A Telekom TV-ről bővebb információkért látogass el ide.

belepes-honlap-1.svg

Kétlépcsős azonosítás

Tedd biztonságosabbá a fiókod és állítsd be a kétlépcsős azonosítást. Ha beállítod, a belépéshez meg kell adnod a jelszavad és egy SMS-ben, vagy e-mailben kiküldött egyszeri kódot is. Kétlépcsős azonosítás beállítása a Telekom fiókban.

online_ugyintezes.svg

Intézd ügyeidet online

Válaszd az online ügyintézést honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásban.